środa, 11 grudnia 2013

Alkopoligamia - Organizm / Żyły - tekst

Alkopoligamia -  Organizm (Youtube) : 


 Theodor #Zw. (Żyły)

O dziwo nie Mes, wpompował we mnie marzenie,
by być na scenie, choć niejednokrotnie skurwiel umiał podnieść ciśnienie ;
i może mogłem, być już głównym strumieniem,
ale ja chce wpierw dotrzeć do każdego zakątka siebie,
nim pozwolę by cokolwiek ze mnie płynęło do .. Ciebie
(płynęło) Sam juz nie płynę, a Karwel świadkiem że umiem.
Promile które krażyły we mnie, twardzieli wpychały do trumien.
Czuję się członkiem ekipy, choć inny grają pierwsze skrzypce u nas.
Ja jestem trochę ze wszystkimi, trochę sam, trochę więcej teraz myślę, co Kuba?
jestem Żyła, jak Piotr, lecimy wysoko w chmurach,
a Ty nie zadzieraj łączy nas coś więcej niż muza.
To coś więcej niż muza.

5!T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz