wtorek, 24 lipca 2012

Theodor - Ja (text)


Theodor - 'Ja'
To jeden z tych 'moich' kawałków, których mam wrażenie, że większość nie rozumie...
To w skrócie moje przemyślenia o ego z którym uporczywie walczę. Cóż .. text poniżej 5!

Utwór pochodzi z 2pack vol. 5
Odsłuch on Youtube :





ZW#1
Nie jestem kurwa biznesmenem, artystą też nie,
raper, to słowo jest tak brudne, że nikt go nie chce.
Myśląc przed snem, łapię się na błędach z dnia,
zwykle jest tam nachalna opowieść ze wstępem... ja.
Jak znów ją zacznę, każ mi się zamknąć,
anno Twoja pierwsza diagnoza jest _ prawdą.
używam 'Ja', by ktoś nie zranił mnie mówiąc 'Ty',
a żyjemy w świecie pełnym hejtu nie czując sił.
'Ja', przymiotniki określenia historie,
zamiast to co robię i jakie Ty czujesz emocje.
Nie chcę się wymyślać, chcę po prostu być,
nie chcę być w ogóle jakiś, a co dopiero kimś .
Jak chcesz to pisz o mnie, ja stoję gdzieś, piję znów,
by zgubić spod stóp świat, którym nie żyję już.
Dosyć analiz opinii, stać mnie na pewność ,
jestem jaki jestem, jak to nazwiesz, to wszystko jedno .

REF#
To wciąż ja- pewny siebie, co wciąż mylą z narcyzmem.
To wciąż ja- równy z tymi, którzy żyją najzwyklej.
To wciąż ja- w numerach pełnych opinii...
Swoich- bo czyjeś chciały uczynić mnie innym.

ZW#2
Fora wciąż psioczą, ludzie wciąż krzyczą,
ja walę wódę, bo nocą lubię czuć bliskość z publiką.
Lubię, gubić świat alkohol to jedna z metod
Ty nie zgub siebie myśląc, chcę żyć podobnie do niego.
Pamiętaj ja to tylko Twój wymysł,
na co dzień myślę jak zmienić świat, nie o tym jakby znów wypić.
'Ja' pełne obrazów, skojarzeń i niezbyt prawdy,
bo każdy może wypaczyć to w wyobraźni, ale ja- brzmi
tak dumnie - chcesz ubrać w gajer je i wsadzić w betę,
bo nie umiesz kobiecie powiedzieć, że jesteś zwykłym facetem.
Myślisz,  że to zbyt mało,
to cały ja nic więcej mi nie zostało,
chcesz większe siano to będzie Ci mało wciąż,
pożądanie to żebrak z sakwą bez dnia, co ciągle wystawia dłoń.
Ciągle chce więcej bo ciągle jest wyższy level,
ja,  zamiast piąć się w górę, chcę tylko schodzić w głąb siebie.

REF#
To wciąż ja- pewny siebie, co wciąż mylą z narcyzmem.
To wciąż ja- równy z tymi, którzy żyją najzwyklej.
To wciąż ja- w numerach pełnych opinii...
Swoich- bo czyjeś chciały uczynić mnie innym.

ZW#3
Ja zamiast piąć _ kurwa to ten sam błąd
zostawiam to w tekście, byś wiedział, że wcale nie jest mi łatwiej to z siebie zdjąć.
Weź mnie za przykład  i niekoniecznie dobry lub zły,
po prostu rozważ go i przyznaj przydatność w Twoim życiu lub jej brak.
Wolę byś myślał nad sobą, niż niewiele wartym dla mnie ja ,
wychowałem się na kompleksach,
do dziś co druga opinia nie jest pochlebna,.
Jednak zamiast rozmawiać z psychiatrą o przeżytych depresjach
staję przed Tobą ... wierząc, że taka muzyka jest nam potrzebna.
Długo się bałem dotknąć dna, lecz wiem już,
że łatwiej się z niego wybić niż przebierać w powietrzu nogami.
Gdy świat więcej czyta niż myśli
mój szybszy krok nie znaczy, że motywem jest ich wyścig ...
"ten za kasą, pozycją dupami,
gdzie ludzie rozminęli się z wartościami".

REF#
To wciąż ja - pewny siebie co wciąż mylą z narcyzmem.
To wciąż ja - równy z tymi, którzy żyją najzwyklej.
To wciąż ja - w numerach pełnych opinii...
Swoich, bo czyjeś chciały uczynić mnie innym.

1 komentarz:

  1. troche w stylu semantycznego Paganini Eldoki ;p Pozdro Theo!

    OdpowiedzUsuń