niedziela, 23 września 2012

Sesja zdjęciowa .. 'na galowo'


Mam dla Was kilka zdjęć z 'galowego' spotkania alkopoligamii.com. Ubrania, Nagrania, Styl ... no nie da się ukryć.  Rozpoznaje ktoś tła zdjęć z 1/2/5/6 ?

(1)
(3)

(2)
(4)

(5 - Wdowa/Mes/Theodor/Głośny)
(6 - Kasia/Theodor/Stasiak/Mes)
Wbrew ogólnej opinii o sztywności garniturów, muszę przyznać, że całkiem lubię się tak ubrać. Na razie chyba starczy tych zdjęć. Sesja w Tshirtach Demo, sesja w nowych kolekcjach Alko', sesja galowa.. Zdecydowanie wolę jednak skupić się na słowach i dźwiękach niż obrazach..

PS: Zaczynam obserwować coraz większy ruch na blogu. Zaczynacie komentować, udostępniać wpisy. Fajnie. Dzięki.

6 komentarzy:

  1. Ouuu damn! To jest mega kontrast: widzisz na co dzień faceta - luźne ciuchy, chillowy styl - a tu nagle wyskakuje Ci w garniaku! Nie jeden tak zdobywa kobiece serce ;)! Na co dzień w bieganinie często wybieramy te bardziej luźne, wygodne ciuchy (chyba że posada od nas wymaga czegoś innego), ale uwielbiam te momenty gdy co jakiś czas możemy się spotkać w takiej meega wytwornej elegancji. W tym momencie gdy sama przywdzieję sukienkę i szpilki czuję się jak million dollar ;));D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano kontrast przyjemny ... choć przyznam, że ostatnimi czasy coraz rzadziej zakładam szerokie spodnie. Może się starzeje ;). A sukienki i szpilki powinny być obowiązkowym strojem kobiet ;)Z ciekawostek, w Paryżu zakaz noszenia spodni przez kobiety, oficajlnie zdjęli dopiero 2 lata temu http://uroda.onet.pl/moda/zakaz-noszenia-spodni-w-paryzu,1,3768938,artykul.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra dobra, kiedy wreszcie płyta od cb? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdź literę 'J' w 'alfabetycznie'/poprzednim wpisie ;)
    Niedługo będzie coś nowego, ale do płyty jeszcze daleko..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mężczyzna w garniturze od razu nabiera smaku, nie można oderwać wzroku. Powinieneś częściej się tak ubierać :)
    A zdjęcie nr 3 jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nie miałam pojęcia o tym zakazie.. a to dziwne gdyż studiowałam w tym roku filologie romańską i nauczali mnie także i o tych zwyczajach. Albo nieuważnie słuchałam;) Kurde, jestem taka leniwa, szpilki są przepiękne i pięknie się w nich wygląda ale tak rzadko mam ochotę je ubierać.. :P

    OdpowiedzUsuń