poniedziałek, 5 listopada 2012

My nie wyrastamy z marzeń .. (text)



ZW#1

Dorosłą szarą rzeczywistość, omijam szeroką myślą.
Moje dzieciństwo, pełne marzeń i fantazji przeżywam do dziś, choć
wielu z Was twierdzi, że to tylko poza, ja wciąż  jestem idealistą,
który często nie widzi nic po za tym, bo wciąż patrzę w przyszłość:
nieskrępowany, jak gdy miałem pięć lat
ciekawy świata, snuje plany, wielkimi kategoriami
uczę się bawić życiem, bez przymusu chodzenia do nudnej pracy chce sam:
Ustalać pensje lub gaże! Dać wciągać się wirom wydarzeń
i niezależnie od liczby porażek, gonić każde z marzeń,
wiesz ja.. często w snach i jeszcze częściej na jawie,
spędzam pół dnia siedząc w czasach, które dopiero mają nadejść.
Mój świat, to setki wyobrażeń i parę kartek.
Z siłą ich znaczeń którą karmię brakiem barier.
Mam prosta wiarę: wierzę że sny spełniają się naprawdę,
lecz nie wystarczy tylko śnić dlatego walczę.

REF:
My mamy coś czym żyjemy już od dawna,
to daje spokój nam gdy w okół pędzą miasta,
mamy coś czego nie możesz nam zabrać,
mamy marzenia 'są tylko tylko moje'.

ZW#2
Przeszedłem wiele, by dziś nie musieć schodzić z własnych ścieżek.
Mam pancerz wiary na tych, co karmić chcą zwątpieniem moje cele.
Mam biznes plany zamiast marzeń i znam i blaski i cienie,
ciągłej pogoni jak Sparow za całą flotą czarnych pereł.
Z każdym oddechem piszę ciąg dalszy sagi pasji i przygód.
Kartki i cd tworzą po mnie pomnik trwalszy niż ze spiżu.
Determinacji pełen jak gdybym wychowywany był wśród Sparty synów,
bo w życiu możesz mieć nadzieje albo wybór!
Dziś w walce o własne cele mam już garstkę kibiców,
za żadną cenę nie oddam marzeń za nostalgię i prawo do emerytur!
To jak budować własną cele pozbawiając się kluczyków..
na to zbyt wiele zostało nam jeszcze szczytów! (do zdobycia)
Żyję tak odkąd byłem dzieckiem,
to daje spokój mi, gdy w okół krzyczą spiesz się,
wiesz mi już nie podetniesz skrzydeł! Nie przestanę marzyć,
możesz przyjść i zmotywować mnie szlachetnym nie dasz rady !

REF:
My mamy coś czym żyjemy już od dawna,
to daje spokój nam gdy w okół pędzą miasta,
mamy coś czego nie możesz nam zabrać,
mamy marzenia 'są tylko tylko moje'.

Odsłuch na Youtube :
http://www.youtube.com/watch?v=D3-3c_plsFo&feature=relmfu

W Wersji live :

5! T.

-----------------------------------------------------
PS:
No alko : day 15
No cigarettes : day 6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz