piątek, 16 listopada 2012

Wersje live .. Rozmawiaj ; Odpowiedzialność

Kolejne wersje live tym razem do utworów Rozmawiaj i Odpowiedzialność. Oba mają swoją historię. Rozmawiaj to chyba jedyny utwór w moim życiu do którego refrenu nie napisałem. Tzn. stojąc przed mikrofonem, po prostu wcisnąłem record i w ciągu 4 prób powstał refren, dograłem podbicia i zakończyłem numer, do dziś bardzo go sobie cenie. Odpowiedzialność zaś to bardzo przełomowy dla mnie numer. Poziom tekstów przed nim i po nim to dwie zupełnie różne historie. Nie przez przypadek też wrzucam te Live'y razem bo Dzeciak do dziś powtarza mi, że 'Odpowiedzialność' to dla niego ulubiony z moich numerów. A skoro tak ... 

Rozmawiaj (Feat Dzieciak):

Odpowiedzialność :


Miłego odsłuchu.
5! T.
-----------------------------------------------------

PS:
No alko : day 26
No cigarettes : day 17

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz