środa, 28 listopada 2012

Premierowe utwory od Theodora (2pack vol.7 - 'Cisza' (feat Ten Typ Mes) oraz 'Determinacja' Sprawdź


W końcu mogę się z Wami podzielić nowymi utworami, których ja słucham już od dłuższego czasu a Determinacje nawet zdarzyło mi się już zagrać ze 2 razy na różnych koncertach. Grać Ciszę byłoby raczej ciężko.

Determinacja (pod bit Pereła) to utwór o uporze, o tym, że warto wiele poświęcić dla marzeń, które się przed soba postawiło. O moim podejściu do życia i tym, że niezależnie ile terminów i obietnic zawaliłem i tak zamierzam dopiąć swego. Jeśli poszukujesz motywatora liczę że ten utwór może spełnić tę role.



Drugi utwór to 'Cisza' (pod bit Nerwsua) najcięższy utwór jaki dotąd nagrałem. Numer o ranach, które nosiłem tak głęboko by milczeć o nich przez wiele lat. O żalu, o złości, o zawodach, również o tych gdy to ja zawiodłem. Zbyt często milczymy w ważnych kwestiach, pierwsza zwrotka poddaje Ci kilkanaście takich sytuacji. Kolejne 2 to już moje uzupełnienie przemilczanych fragmentów z mojego życia. "Dam Ci 7 minut, Ty zamień się w słuch.. jak Ci to przewinę, nie wiem czy spojrzysz na mnie jak dawniej". Wybaczam i Przepraszam. Tylko tych 2 słów świadomie brakuje w tym utworze.



Jeśli podobają Ci się nowe utwory udostępnij je proszę. Jako link do tego wpisu na blogu czy też pojedynczo, linkami bezpośrednio do Youtuba. Dzięki

5! T.
-----------------------------------------------------
PS:
No alko : day 38
No cigarettes : day 29

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz